Pozycjonowanie w google.pl

przez | 15/12/2008

Jest trochę technik reklamy swojej strony w internecie ale nie zawsze mamy na to czas, a przede wszystkim właściwą wiedzę. W internecie istnieje wiele samouczków jak z rezultatem pozycjonować swoje strony w internecie, lecz nagminnie nowicjusz chcący wypozycjonować swoją stronę na wybrane słowo kluczowe spotyka się z bezgraniczną konkurencją firm profesjonalnie zajmujących się pozycjonowaniem. Będę z wami szczery i od razu przebąknę iż żadne poradniki i książki na temat pozycjonowania nie pomogą wam pokonać takiej profesjonalnej konkurencji pozycjonerskiej. Dlatego że firmy takie wynajmują sztaby ludzi i cały czas rozbudowują swoje zaplecze linkowe. Więc jedynie co można zrobić po przejrzeniu tych książek na temat pozycjonowania to racjonalizacja kodu serwisu www oraz przygotowanie strony do pozycjonowania.

Porównując jeszcze inne odmiany reklamy do pozycjonowania można kupić linki sponsorowane w google AdWords co oczywiście daje szybkie wyniki promocji ale i też bardzo spore wydatki zaczynające się np. od 50gr za kliknięcie hipotetycznego klienta. Naturalnie stawki za pozycjonowanie takiego hasła w bardzo popularnych branżach dochodzą do kilkunastu złotych za jedno wejście na stronę. Firmy zajmujące się promocją w sieci często właśnie od linków sponsorowanych zaczynają szybką promocje strony i potem przechodzą do pozycjonowania. Zarządzanie takiej kampanii lnków sponsorowanych też bynajmniej nie jest takie łatwe jakby się mogło wydawać na początku i przy małym doświadczeniu można bardzo prędko wydać dużo pieniędzy. z tej przyczyny też google rozprowadza odświętne certyfikaty na pozycjonowanie takich kampanii promocyjnych.

Pozycjonowanie to nic innego jak schowana reklama firmy która posiada swoją stronę internetową. Taka promocja znacząco różni się od innych tym, że po pierwsze nie jest namolna i mordercza. Intrnauta wpisujący inne słowa kluczowe w wyszukiwarce google poszukuje danych, towarów lub usług. właściwie każdy kto posiada laptopa i łącze internetowe może być potencjalnym klientem danej firmy. A najlepsze jest w tym to iż przypuszczalny klient wcale sobie nie zdaje sprawy i jest aktywnym odbiorcą reklamy w sieci. Firmy posiadające swoje strony internetowe inwestują co roku coraz większe budżety na taką formę reklamy gdyż jest ona najbardziej korzystna i daje ogromny stopień zwrotu inwestycji.

intratność pozycjonowania jest bardzo duża i chyba nie można jej współczynnika zderzać do różnych form promocji w internecie. Ale oczywiście jest to obowiązek dla najlepszych firm bo w tej branży płaci się tylko za poustalane w umowie wyniki a nie za wykonaną prace. Ale to już taka zestawienie tej branży, że trzeba się bardzo starać by być najlepszym i wyprzeć konkurencje która nigdy nie śpi. Więc warto przy doborze profesjonalnej firmy pozycjonującej strony nie kierować się w głównej mierze niskimi stawkami za poszczególne hasła a bardziej wynikami firm które są w portfolio danej firmy pozycjonującej,