Znalazłam ostatnio świetny sklep internetowy sprzedający buty bardzo dobrych firm takich jak Caterpillar, Converse i Skechers po naprawdę atrakcyjnych cenach. Taki sklep internetowy nie potrzebuje na przykład eleganckiego sklepu w popularnym centrum handlowym, gdzie miesięczna opłata za wynajem lokalu jest wysoka. Wystarczy mu, mniej prestiżowa, siedziba z magazynem, w którym w odpowiednich warunkach przechowuje się towar, oraz pomieszczenia biurowe, w których przyjmuje się zamówienia od klientów. Rezygnując z tradycyjnej formy dystrybucji, właściciel sklepu internetowego obniża koszty prowadzenia interesu. Stąd się biorą te kuszące, niższe ceny. Nawet uwzględniając wysokość kosztów przesyłki szybko dojdziemy do wniosku, że robienie zakupów w internetowym sklepie bardziej się nam opłaca. Zwłaszcza, że ten sklep oferuje modele z najnowszych kolekcji Caterpillar, Converse i Skechers. Oczywiście, na stronie internetowej jest także zakładka „outlet”, gdzie możemy kupić buty firm Caterpillar, Converse i Skechers z jeszcze większym upustem cenowym. Myślę, że niedługo zupełnie przerzucę się na robienie zakupów ubrań, butów, torebek i innych akcesoriów w sklepach internetowych. Nie przepadam za tym całym bieganiem po centrach handlowych, przepychaniem się w tłumie oszalałych niemalże z emocji klientek i łowców okazji. Nie odpowiadają mi te wymięte ciuchy leżące obok wieszaka zamiast na nim. Lubię za to możliwość spokojnego zastanowienia się, bez pośpiechu czy nerwów, porównania z zawartością swojej szafy. Cenie sobie możliwość zarezerwowania wybranego ciucha czy pary butów. Sklepy internetowe zazwyczaj oferują też całą rozmiarówkę, czasem sprowadzają też coś na specjalne zamówienie klienta. To jest komfort jakiego nie ma możliwości doświadczenia podczas robienia zwykłych zakupów w centrum handlowym. Oczywiście, jeśli chcemy robić zakupy w sklepach internetowych, to musimy perfekcyjnie znać swoje wymiary i orientować się jak ten konkretny fason na nas leży. Ułatwi nam to zdecydowanie robienie zakupów i pozwoli na uniknięcie nieprzyjemnych niespodzianek (choć zawsze można oddać niezbyt udany zakup z powrotem, ale po co płacić za przesyłkę i biegać niepotrzebnie na pocztę?).