Zdarza się, że pewne rzeczy, nawet takie, za które daliśmy sporo pieniędzy, nie spełniają naszych oczekiwań. Oczywiście im większa kasa, tym większa gorycz. Każdy z nas może sobie tylko wyobrazić, co by zrobił, gdyby okazało się, że wycieczka, za którą dał 10000 zł. nie tylko nie spełnia oczekiwań i nie przystaje do tego, co napisano w reklamie, ale wręcz przeciwnie, staje się prawdziwym horrorem, i to za pieniądze klienta, co warto podkreślić. W takim wypadku za 10000 zł. możemy otrzymać grzyba monstrualnych rozmiarów w wannie i brodziku od prysznica, do tego posiłek, w które skład w wchodzą trzy skibki suchego chleba, dwa plasterki szynki i przy dobrym wietrze jeszcze jakiś ogórek – tyle, że to jeszcze nic w porównaniu z menadżerem hotelu, za który zapłaciliśmy. Człowiek ten bowiem nie tylko nie słucha naszych skarg, ale agresywnie reaguje na wszelkie uwagi, a że masy mięśniowej ma dość sporo, to wszyscy goście, którzy również dali niemałe pieniądze, tak jak my, boją się cokolwiek zrobić. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że ta nieprawdopodobna historia wydarzyła się naprawdę i całkiem niedawno było o niej głośno w telewizji. Oczywiście nikt z nas nie chciałby nadziać się na taki hotel, ani takiego właściciela. Wręcz przeciwnie – doskonale wiemy, że oczekujemy zupełnie odwrotnego stanu rzeczy. Na pierwszym miejscu, wśród naszych potrzeb zdecydowanie stoi higiena. Dlatego też wszyscy kierownicy placówek takich jak hotele, powinni dołożyć wszelkich starań, żeby zawczasu zaopatrzyć personel w odpowiednie maszyny czyszczące oraz wózki hotelowe, które pozwolą na sprawne funkcjonowanie obsługi, nie tylko podczas sprzątania. Dobre maszyny czyszczące to konieczność, jeżeli hotel nie chce szybko stracić dobrego imienia. Maszyny czyszczące w rękach sprawnej obsługi nie pozwolą na zachodzenie łazienek grzybem i tym podobne przykre niespodzianki. Wózki hotelowe natomiast sprawią, że hotel będzie nie tylko czysty, ale przyjazny dla pracowników i gości, których obsługa będzie mogła sprawnie obsługiwać. Wózki hotelowe znacznie ułatwiają pracę i przy przenoszeniu bagaży i przy sprzątaniu i przy wielu innych czynnościach. Jest więc to również zakup obowiązkowy. Do listy konieczności przy hotelowych zakupach należałoby jeszcze dorzucić mydła w płynie. Mydła w płynie z kolei są niezbędne by wszyscy goście mogli dbać o własną higienę, a nie jedynie cieszyć się higieną miejsca w którym przebywają. Mydła w płynie to wygodny i drobny, ale konieczny dodatek.